Thursday 7 March 2013

Aku Membisu Dan Mati


Mimpi tak selalu menjadi kenyataan ,
Harapan tak selalu hidup ,
Aku membisu dan mati , secercah harapan yang kini pudar , tiada warna lagi yang bisa kulihat , tiada rasa lagi yang bisa ku ecap , tiada kata lagi yang bisa kuucap.Aku kini membisu dan mati.
Warna warni cinta yg dulu kurasa , hangatnya ceriamu yang selalu menghiasi kehampaanku dulu , sesungguhnya tiada lagi kurasa.
Denyut nadiku seakan terhenti untuk sejenak , jantungpun enggan tuk berdetak , sisa sisa nafas yang kuhembuskan , seakan merasa apa yg kurasa.Mereka menertawakan aku , dan aku hanya membisu dan mati.
Kau memang masa lalu , tapi bagiku kau harapan yang tidak pernah menghilangkan warnanya , bulan yang selalu menerangi walau hanya di malam hari , menjadi pelangi walau kilau mu yang kian meredup.
Hidup memang tidak pernah mau mengerti soal kita , tapi kitalah yang harus mengerti soal hidup.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
Free Music Online
Listen Me R-shit